zaterdag 16 maart 2013

Uiteindelijke weekschema's

Tijdens mijn stage heb ik ook dingen aangepast aan mijn weekschema's. Hieronder kun je de weekschema's zien waarmee ik gewerkt heb.




Het is altijd de bedoeling geweest om 's morgens met een zen-moment te starten, maar deze was ik op de vorige weekschema's (die van thema 'sprookjes' en 'Krieltje, de olifant') vergeten aan te duiden. Verder is het rode weer wat ik tijdens mijn stage veranderd heb.

De zen-momenten 's morgens en de terugblikmomenten 's avonds staan in het vet omdat ik deze heel belangrijk vind en leuk vond om te doen. De kleuters werden heel rustig tijdens de zen-momenten en kregen de kans om eens stil te blijven staan bij het luisteren. De terugblikmomenten gaven de kleuters de kans zichzelf bezig te zien en terug te blikken op de activiteiten van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten